»Umetna inteligenca lahko napiše pesem v Prešernovem stilu, če ji je na voljo Prešernov opus; ne zmore pa pisati kot umetna inteligenca. Sama po sebi nima stila, nima lastnega glasu ali zgodbe, ne zmore prekršiti žanrskih pravil, ne zna biti inovativna. V tej fazi razvoja je največja umetnica, zato ker krade.«
»S skupino avtorjev smo ugotovili, da ima nacionalizem morda večjo težo kot dejanje izbrisa. Oziroma se z njim prekriva. Pri tem spomeniku smo se spraševali, kakšno ogledalo ali preizkus nacionalizma lahko postavimo.«
»Mediju oziroma tehnologiji dajem prednost pred vsebino besedila. Navijaške koreografije ... Mladi so v zrak dvignili črke na lepenki in na tribunah izpisovali gesla. To se mi zdi izjemno seksi, ker sem digitalni umetnik.«
»Del poprave krivic in zadoščenja izbrisanim je tudi to, da je o izbrisu treba vedeti in poskrbeti, da bodo vedeli tudi vsi za nami. Zato ohranjanje državljanskega spomina pomeni tudi graditi hrbtenico družbe in preprečiti, da bi se kaj takega lahko ponovilo.«
»Moj občutek je, da se kot družba ne učimo v polnem obsegu, da ne bi ponovili napake. Lekcija, ki sem jo jaz razbral iz te situacije, je, da je treba demokracijo vztrajno negovati. Ne obstaja naučena lekcija, s katero se potem ne bi bilo več treba ukvarjati.«
»Naj bo ta park in ta spomenik majhen obliž na to rano, naj bo vsaj simbolika, naj se tukaj družijo ljudje dobrih misli, dobrih src in dobre energije, vam dajejo podporo in se pogovarjajo o tem, kako naj se takšne stvari nikoli več ne ponovijo.«